Акуратно упакувати товар в оригінальну упаковку в повній комплектації (товари, що поставляються в комплекті, необхідно повертати також в комплекті).

Зв'язатися з нами, оформити повернення телефоном, чи через онлайн чат. Повернення коштів можливе тільки, тим самим чином, яке було використане при розрахунках.

Вислати посилку Новою поштою за погодженою з відділом повернень реквізитами. Відправка повністю оплачується Покупцем, відправлення повинне бути без післяплати. Надати № ТТН.

Підстави для повернення та обміну товарів

 

Покупець має право зробити повернення Товару (Повернення Товару проводиться, якщо зазначений Товар не був у споживанні, збережено його споживчі властивості, фабричні ярлики, товарний вигляд і т. п.), протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту фактичного отримання Товару безпосередньо від продавця або осіб які офіційно представляють Продавця.

Постановою Кабінету Міністрів України № 172 визначено перелік товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну на аналогічний Товар іншого розміру, форми, фасону.

Даний перелік вказує на неможливість повернення Товарів належної якості, що володіють індивідуально-зумовленими властивостями, якщо подібні Товари можуть бути використані споживачем.

Для повернення товару Вам необхідно предоставити документ, що підтверджує факт і умови його придбання, відправити нам повідомлення через он-лайн чат для підтримки клієнтів для реєстрації Вашого звернення та верифікації Вашого замовлення, також те саме можна зробити телефоном.

Повернення Товару, у разі виявлення недоліків, пов'язаних з невідповідністю умов Замовлення, які виникли з вини Продавця:

У разі якщо Товар переданий Вам з частковим недотриманням або з порушенням умов Замовлення з вини Продавця, що стосуються асортименту, комплектності, кількості Товару, Ви маєте право повідомити Продавця (не пізніше семи календарних днів після отримання) про ці порушення і вимагати їх усунення.

Також Ви маєте право на повернення товару і сплачених грошових коштів, якщо отриманий Товар в замовленні має суттєві вади й не може використовуватися споживачем по прямому призначенню. В такому випадку Товар повинен бути повернутий Продавцю зі збереженням первозданного товарного вигляду, його споживчих властивостей, пломб, фабричних ярликів.

Для повернення товару Вам необхідно представити документ, що підтверджує факт і умови його придбання, а також оформити заявку на повернення через он-лайн чат. Після отримання товару назад Продавцем відбувається затвердження Вашої заявки на повернення коштів або обмін на такий же або аналогічний товар. Всі накладні витрати пов'язані з пересилкою, відправкою та іншими витратами, котрі випливають з виконання замовлення, при поверненні Товару з ініціативи Покупця не відшкодовуються, за виключенням встановлених та затверджених випадків заводського браку. Повернення з післяплатою не приймається й у разі не скасування відправником післяплати,  буде сформована відмова від отримання.